Maltepe Escort

Ateş Çocuğunuzu Rahatsız Ederse Ateş Düşürücü Kullanın

Vücut ısısının normalin üzerine çıkması şeklinde tanımlanan ateş, genellikle vücutta oluşan enfeksiyonlara tepki olarak oluşmaktadır. Çocuklarda sıklıkla görülen yüksek ateş özellikle annelerde endişelere neden olmaktadır. Hatta oldukça panikleyen anneler yüksek ateş sayılmayacak vücut ısılarında dahi çocuklarının yüksek ateşi olduğunu idda ederek ateş düşürücü kullanmaktadırlar. Öncelikle şunu belirtmek gerekir ki, ateşin yükselmesi her zaman çok kötü bir durum değildir. Vücudun savunma reaksiyonu olan ateş yükselmesi çoğu zaman enfeksiyonun iyileşme sürecine girdiğinin göstergesi de olabilir.

İlk olarak annelerin 37,5 santigrat dereceden yüksek vücut ısılarını yüksek ateş kabul etmeleri, çocuğa zarar veriyor, rahatsız ediyor ve düşmek bilmiyorsa ateş düşürücülere başvurmaları gerekmektedir. Ayrıca, ateş düşürücünün dozunu da doktora danışarak ayarlamalıdır. Ateş düşürücüler sonuçta kimyasaldırlar ve kimyasalların çocuklara olan etkileri geri döndürülemez zararlara neden olabilir. Bu ilaçların kullanılması için çocuğun halsizlik, iştahsızlık, huysuzluk ve uyuyamama gibi belirtileri göstermesi gerekmektedir. Öte yandan, ateş düşürücünün dozunun ayarlanamaması durumunda böbrek ve karaciğer yetersizlikleri ve mide kanaması gibi sorunlar baş göstermektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copyright © 2016 Agucuk.net, 90Pixel projesidir.